עדויות וסרטוני הסבר על הליקוריץ+ פלוס המקורי

עדויות על שימוש בליקוריץ פלוס המקורי עודד בר לקוח שנוטל ליקוריץ+ ומספר על השיפור שעבר אותו ירידה ברמת הסוכר בדם מסייע בטיפול נזקי מחלת הסוכרת

 

 

עדויות על שימוש בליקוריץ פלוס המקורי ע"י אבי זיסקינד - כבר שנה

 

יובל אריאלי, נוטל ליקוריץ באופן קבוע. עד לפני חמש נטלתי מדי יום 14 כדורים להורדת לחץ דם, כולסטרול, סוכר, טריגליצרידים וכן אינסולין בתקופה מסוימת וזאת משום הסוכרת.

כל אלו לא הצליחו לאזן את המצב שלי ובריאותית חשתי ברע. הייתה לי תחושת נימול קבועה בכפות הרגליים ופעמים הופיע פצע ברגל הסוכרתית ונאלצתי לפנות לטיפול בדחיפות וזאת על מנת שלא ייווצר נמק. ביולי 2013 החלטתי ליטול מיצוי ליקוריץ פלוס ולאחר שבועיים וחצי של שימוש בשתי קפסולות וחצי ליום התחושה באצבעות חזרה. תוך 5 חודשים ובפיקוח רופא המשפחה שלי הגעתי כיום למצב בו אני לא צריך כדורים. הסוכר שלי מאוזן. הכולסטרול מאוזן. הטריגליצרידים ירדו, אין נוירופתיה בכלל, הגוף מאוזן ואני מרגיש טוב. ממליץ לכולם ליטול ליקוריץ. ליקוריץ' מגובה ב- 3 מחקרים ומיוצר בישראל. לי זה עזר מאוד.

 

 

דינה ברזילי בת 50. חולת סוכרת משנת 2002. סבלתי מסכרת הריון שנעלמה לאחר הלידה וחזרה לאחר שנה.

מחלה זו הובילה אותי לצריכת תרופות במינון הולך וגדל, תרופות שעדיין לא עזרו לי להיות במצב מאוזן ויציב ולפני כחודש, נאלצתי לעבור ניתוח לכריתת 2 אצבעות בכף הרגל וזאת כתוצאה מהסוכרת. בזמן ההחלמה נתקלתי בהודעת פרסומת על ליקוריץ פלוס, השארתי את הפרטים שלי ו – 24 ש' לאחר מכן נציג חזר אלי והסביר לי הכל בהרחבה הכל אודות הליקוריץ. הייתי סקפטית אך החלטתי לתת לזה סיכוי, כי את התרופות הכימיות כבר מיציתי והתחלתי לקחת 2 קפסולות של תוסף צמחי זה מדי יום. כעת, לאחר שבוע פלוס כאשר שטפתי את כף הרגל, חשתי את המים הקרים. התחושה ברגל חזרה וזאת לאחר שנתיים שלא חשתי כלום. בנוסף, רמת האנרגיה שלי עלתה וחילוף החומרים שלי טוב יותר.

 

 

יצחק מדן. בן 66. חולה סוכרת זה 15 שנה. הסוכרת הובילה לבצקות ברגליים, קושי בהליכה כאבים בעת הזזת האצבעות.

התחלתי לקחת 2 כדורי ליקוריץ ליום ולאחר כחודשיים הנפיחות ברגליים החלה לרדת, עד שנעלמה לחלוטין. הכאב הנלווה גם הוא נעלם. הופתעתי שכדור צמחי יכול לטפל בנימי הדם המרוחקים. באותו הזמן החלטתי לעבור בדיקת CIMT, בדיקה שבודקת את עובי הדופן בעורקי הצוואר, התוצאה הייתה שיש לי פלאקים באחד הצדדים, לאחר כשנה כאשר ביצעתי בדיקה חוזרת וקיבלה הודעה שאין ממצאים. אני ממליץ על ליקוריץ פלוס כמקטין את נזקי הסכרת.

 

 

יעקב כהן, בן 71, סובל מסוכרת 3 שנים. לאחר חמישה שבועות של נטילת 2 כדורי ליקוריץ' מדי יום, התחושה שלי ברגליים הרבה יותר טובה, ללא לחצים וכאבים וזאת לעומת העבר. ממשיך לקחת את הליקוריץ וממליץ עליו.

 

 

מאיה. בת 58. עין החורש לפני חצי שנה עשיתי בדיקות דם וגיליתי שיש לי רמה גבוהה מאוד של חמצון בדם.

בעת בדיקת ארגומטריה לחץ הדם שלי קפץ מעל ל – 200 . לאחר 4 חודשים של נטילת ליקוריץ, עשיתי בדיקת ארגומטריה של 6 דקות. לחץ הדם שלי בעת הבדיקה לא עלה לרמות גבוהות ותוצאות בדיקות הדם שלי היום טובות מאוד. הכל בטווח הרצוי. ממליצה על ליקוריץ