הורדת כולסטרול תרופות סבתא

אחד הדברים המאיימים ביותר על אנשים בהיבט הבריאותי הינו הכולסטרול שלהם. בשנים האחרונות ניתן לקרוא תיאוריות רבות אודות המשמעות של כולסטרול גבוה, כאשר חלק מהמומחים טוענים שכולסטרול גבוה אינו צריך להדאיג מבחינה בריאותית ואילו רוב המומחים, ביניהם רופאים המשתייכים אל הרפואה הקונבנציונלית, דוגלים בפעולות שונות כמו למשל דיאטה ונטילת סטטינים בכדי להוריד את רמת הכולסטרול הכללי בדם. במאמר זה נרשום עבורכם מהו כולסטרול, מדוע אנשים מעוניינים ברמות נמוכות של כולסטרול, מהן אותו תרופות סבתא מומלצות להורדתו וכיצד ליקוריץ משחק תפקיד ואפילו חשוב מאוד בכל הקשור אל הורדת כולסטרול.

מהו כולסטרול?

כולסטרול הוא חומר שומני אשר משמש לבניית תאים, בניית הדופן שלהם, יצירתם של הורמונים ועוד. הכולסטרול נחלק לשניים. הכולסטרול הטוב והרע. חשוב להקפיד שהכולסטרול הרע יהיה מתחת ל – 150 והכולסטרול הטוב יהיה מעל 40, כאשר הכולסטרול הכללי צריך להיות מקסימום 200. כיוון שהכולסטרול הטוב סופג את השאריות של הרע ומחזיר אותו חזרה לכבד ועל ידי כך הוא מרחיק את אותו שומן מדפנות כלי הדם, יש לשאוף לכמות יפה ממנו, שכן הוא מוריד את הסיכון לשבץ מוחי ומחלות כלי דם. הכולסטרול הרע יוצר משקעים בדפנות של כלי הדם וגורם לטרשת עורקים שבסופו של דבר יכולה לחסום את כלי הדם ולהוביל למחלות לב ושבץ מוחי. כל אלו מובילים אנשים לדאוג בדבר ערכי הכולסטרול בדמם ולפעול למען הורדת הכולסטרול הרע, אם באמצעות תרופות ואם באמצעות תרופות סבתא

הורדת כולסטרול – הרפואה הקונבנציונלית אל מול תרופות סבתא

הרפואה הקונבנציונלית דוגלת בנטילת תרופות שמטרתן הורדת כולסטרול תרופות סבתא אינן נלקחות בחשבון ברפואה הקונבנציונלית, אך בשנים האחרונות ניתן לשמוע המלצות של מומחים לגבי תרופות ותוספי תזונה, כמו למשל אומגה 3.  ההמלצה של הרפואה היא בדרך כלל לתרופות ממשפחת הסטטינים אשר מונעים גם דלקות בעורקים. כיוון שאנשים רבים אינם מעוניינים להכניס כימיקלים לגופם בדמות תרופות שונות וזאת משום שהם מאמינים שניתן להגיע למצב של הורדת כולסטרול גם באמצעות תזונה נכונה, תרופות סבתא ופעילות ספורטיבית, רבים מחפשים פתרונות אלטרנטיביים להורדת הכולסטרול. כאן נכנס לתמונה תחום הורדת כולסטרול תרופות סבתא.

צפו בעדות של אבי זיסקינד ושל דינה המשתמשים בליקוריץ+ פלוס המקורי:

תרופות סבתא להורדת כולסטרול גבוה וכולסטרול רע

  • ליקוריץ – צמח זה הינו מהמומלצים ביותר לאנשים אשר סובלים מלחץ דם גבוה, סכרת, כולסטרול גבוה ומצבים בריאותיים נוספים. כאן מדובר על צמח שמונע ומנקה את משקעי הכולסטרול שהצטברו בדפנות של העורקים. ליקוריץ ידוע כמפחית את הרמה של הכולסטרול המחומצן וזה מה שמשנה את כל תמונת המצב בכל הקשור אל הסיכונים שבשומן המצטבר בדפנות העורקים ויכול להוביל לבעיות לב ולשבץ מוחי. הליקוריץ מפחית באופן משמעותי את הקצב של שקיעת הכולסטרול בדפנות של העורקים ואילו הכולסטרול הטוב מנקה את העורקים ואם הקצב של ניקוי העורקים מהיר יותר מקצב השקיעה של השומן בעורקים, העורקים בגופכם יתנקו מדי יום שיעבור.
  • תה ירוק – אחד המשקאות המוכרים כבריאים ביותר הוא התה הירוק. כאן מדובר על חליטה מעלים שלא עברו קליה ולכן הערך התזונתי שלהם גבוה ויש בהם נוגדי חמצון. תה מסוג זה יעזור לכבד להתנקות מכל הרעלים הנאגרים בו. ההמלצה היא לשתות כוס עד שלוש כוסות של תה ירוק מדי יום.
  • כורכום וג'ינג'ר – שני אלו הם נוגדי דלקת ידועים ולכן אנשים משתמשים בהם גם במקרים של הצטננות ולמטרת ניקוי הכבד. שני אלו גם עוזרים בכל הקשור אל איזון של רמות השומן בדם ואיזון רמות הכולסטרול.
  • קוואקר - שיבולת שועל המוכרת בשם 'קוואקר' עוזרת גם היא בכל הקשור אל בעיות כולסטרול. כאן חשוב לצרוך שיבולת שועל במתכונת הגסה שלה ולוודא שמבשלים אותה לאורך זמן.
  • ארטישוק - עלי ארטישוק יכולים לעזור במידה ניכרת להורדת רמת כולסטרול שכן הוא עוזר לפעילות התקינה של הכבד.
  • מורינגה - צמח המורינגה עשיר באומגה אשר עוזרת לאזן את השומנים והסוכרים בגוף וכן להפחית את רמות הכולסטרול בגוף.

אלו הם רק חלק מאותן תרופות סבתא ומאותם צמחי מרפא להורדת כולסטרול. למרות המלצות אלו חשוב לדעת שגופו של כל אדם מגיב באופן אחר למה שנכנס אליו ולכן יכול להיות מצב בו אדם וחברו יצרכו תרופת סבתא מסוג מסוים ואצל אחד התרופה תעזור להורדת הכולסטרול ואצל השני לא. מסיבה זו חשוב לנסות מספר דברים ולראות מהו הדבר המתאים לכם ביותר.

כמו כן חשוב לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת, ללא שומנים רוויים יתר על מידה, פחמימות ריקות וסוכרים. יש להוסיף פעילות גופנית אשר יכולה לעזור לחילוף חומרים טוב יותר ולהורדת השומנים בגוף וכמובן שתמיד מומלץ לצרוך תוספים, כמו למשל אותו תוסף תזונה ייחודי, שורש הליקוריץ אשר יכול לסייע להפחית את הכולסטרול המחומצן בגוף ועוזר בניקוי הגוף מרעלים.

מעוניינים להתחיל ולנסות תרופות סבתא להורדת כולסטרול, התחילו באותה אחת שכבר הוכיחה את עצמה אצל רבים: הליקוריץ. ניתן לצרוך תוסף תזונה זה בדמות כמוסות ליקוריץ או טבליות ליקוריץ. מעוניינים להתחיל ולהוריד את הכולסטרול?

צפו בפרופסור אבירם שמסביר על סגולות ליקוריץ: 

 

שורש ליקוריץ

  יתרונותיו של ליקוריץ פלוס להורדת כולסטרול באופן טבעי

1. שיפור הכולסטרול הרע
מיצוי שורש ליקוריץ עוזר בהפחתת שקיעת הכולסטרול בדפנות העורקים וזאת משום אותם נוגדי חמצון שבו. הוא אט אט עוזר לגוף לנקות את העורקים עד אשר נוצר איזון בין קצב שקיעת הכולסטרול בעורקים לבין קצב הניקוי של העורקים והעורקים אינם עתידים להיסתם.

2. עוזר בהורדת הלחץ דם
מחקרים שבוצעו על ידי פרופסור אבירם בישראל הצביעו על כך שנטילה קבועה של כמוסות ליקוריץ פלוס המקורי יכולה להוביל לירידה של כ- 10% בלחץ הדם.

3. התמודדות עם סכרת –
נטילת כמוסותיו של צמח הליקוריץ יכולה לעזור במידה רבה להתמודדות עם סוכרת, שכן הוא מכיל אמורפרוטינים אשר ידועים כמפחיתים את רמת הסוכרים בגוף וחומצות השומן. באם אתם כבר חולים בסוכרת, הליקוריץ יעזור לכם בשמירה על איזון סוכרים תקין וימנע במקרים רבים היווצרות של כבד שומני.

4. הקלה על מערכת הנשימה –
נטילת כמוסות ליקוריץ יכולות לעזור במידה רבה לכל מי שסובל מאסטמה ברונכיטיאלית וברונכיט שכן הליקוריץ מכיל כל מיני חומרים אנטי דלקתיים אשר עוזרים בהרחבת דרכי הנשימה, עוזרים בהפחתת הדלקתיות ומסייעים לפירוק הליחה.

5. קרוהן קוליטיס ועוד –
מכיל נוגדי חמצון חזקים אשר מחזקים את המעיים והקיבה, דבר אשר עוזר בהתמודדות עם בעיות עיכול וכל מיני כיבים. כמו כן הוא משפר את אספקת הדם לכל מיני אזורים פגועים בגוף ועזור להילחם במחלות דלקתיות כמו קרוהן וקוליטיס ומקל על מצבים של גזים ונפיחות.
6. חיזוק המערכת החיסונית –
ליקוריץ עוזר בחיזוק המערכת החיסונית וזאת משום שהוא מכיל נוגדי חמצון חזקים.

אלו הם רק חלק מיתרונותיו של ליקוריץ פלוס המקורי. בנוסף, אנשים מספרים אודות סגולות נוספות של הליקוריץ כמו למשל שיפור מצבים של דלקות חניכיים, עששת, הפחתת תופעות גיל המעבר והתמודדות עם בעיות עור שונות.

 

חבילות ליקוריץ פלוס המקורי בכמוסות

 

חבילת היכרות של שורש ליקוריץ