הורדת סוכרת באופן טבעי


          
            הורדת סוכרת באופן טבעי

 

בארץ חיים כ- 435,000 אנשים עם סוכרת ועוד כ- 200,000 אנשים שאינם יודעים שהם חולי סכרת, זוהי המחלה  הנפוצה ביותר בארץ ובעולם ולעיתים מגדירים אותה כמגפה, בניגוד למחלות אחרות ניתן לשלוט בסוכרת ולגרום הורדת סוכרת באופן טבעי באמצעות תזונה נכונה, תוספי מזון, פעילות גופנית וטיפול תרופתי מתאים.

מהי סוכרת?

סוכרת היא קבוצה של מחלות שהמשותף להם הוא היפרגליקמיה בעיה בכמות האינסולין יחסית לדרישה של הגוף, סוכרת הינה הפרעה בחילוף חומרים הגורמת לעלייה ברמת הסוכר בדם, סוכרת היא מחלה מטבולית המתאפיינת בריכוז גבוה של סוכר בדם, הבעיה העיקרית בסוכרת היא חוסר יחסי או מוחלט של ההורמון אינסולין המיוצר בבלוטת הלבלב ומופרש ממנה לדם בתגובה לעלייה ברמת הסוכר בעיקר לאחר ארוחות, האינסולין מאפשר חדירה של הסוכר מהדם אל תאי הגוף, הסוכר דרוש כדי להפיק אנרגיה לתפקודם התקין של התאים, חוסר האינסולין גורם לגלוקוז להצטבר בדם ולא לעבור לתאים, מצב נוסף של חולי הסוכרת הוא מצב שיש הפרשה תקינה של האינסולין מהלבלב אך הבעיה היא בתאים המקבלים את הגלוקוז היוצרים התנגדות לאינסולין ולא מקבלים את הסוכר לתאים.

מהם סוגי הסוכרת?

ניתן להבחין בארבע סוגי סוכרת עיקריים: סוכרת סוג 1 ,סוכרת סוג 2, סוכרת הריון, וסוכרת מסיבות שונות, שהיא כתוצאה מפגם תורשתי בייצור האינסולין, סוכרת הנוצרת בעקבות נטילת תרופות ,סטרואידים, או בעקבות השתלת איבר בגוף.

  • סוכרת סוג 1- נקראת גם סוכרת נעורים או סוכרת תלוית אינסולין היא מופיעה כתוצאה מהרס אוטואימוני של תאים המייצרים אינסולין בלבלב ולכן הוא לא מופרש, חולים אלו זקוקים להזרקה קבועה של אינסולין, היא מאופיינת בנוכחות נוגדנים עצמיים אנגדים של תאי ביתא.
  • סוכרת סוג 2- הלבלב ממשיך לייצר אינסולין אך הגוף לא יכול להשתמש בסוכר לשם ייצור האנרגיה ובניית חומרי תשמורת בתא, היא מאופיינת בתנגודת אינסולין עם הפרשת אינסולין שאינה מספיקה לפצות על תנגודת זו ויצור מוגבר של גלוקוז בכבד, סוג זה לרוב מקושר להשמנת יתר ,יתר לחץ דם, ושומנים בדם ולנטייה גנטית.
  • סוכרת הריון- הורמונים המופרשים מהשליה בזמן הריון עלולים להיות נוגדי אינסולין בנוסף לירידה בפעילות הגופנית ועליה בצריכת הקלוריות בזמן הריון מתפתחת סוכרת הריונית.
  • סוכרת מסיבות שונות- ישנם מספר צורות של סוכרת המקושרות לתפקוד תאי הביתא ופגמים גנטיים בפעילות האינסולין, סוג נוסף של סוכרת מקושר למחלות כגון מחלות הלבלב כגון דלקת בלבלב חבלה זיהום כריתת לבלב וסרטן, תרופות מסוימות יכולות לפגוע בסבילות גלוקוז כמו גלולות, נוגדי לחץ דם, תרופות להפחתת הכולסטרול ועוד.

צפו בסרטון של יובל המסביר כיצד הוא מוריד את רמת הסוכרת שלו באופן טבעי בעזרת תוסף תזונה - מסוג ליקוריץ פלוס המקורי:

 

לעוד עדויות שימוש בליקוריץ - לחצו »

 

הסיבוכים של מחלת הסוכרת

למחלת הסוכרת תופעות ונזקים רבים העלולים לגרום לסבל רב, הסוכר המצטבר בדם מתפרק לרדיקלים חופשיים הגורמים לעלייה בחמצון הדם אשר גורם לנזקים רבים לגוף ביניהם: בעיה בתפקוד הכליות וצורך בדיאליזה או השתלת כליה, פגיעה ברשתית העיניים עד כדי עיוורון, ההתחמצנות גורמת לכולסטרול הרע הנצמד לדפנות כלי הדם ויוצר טרשת עורקים וחסימת כלי הדם (ראו גם: הורדת כולסטרול באופן טבעי), הסוכרת עלולה לגרום לפגיעה בכלי הדם במוח ואפילו אירוע מוחי, הצרת עורקי הלב, פגיעה בכלי הדם בלב ולגרום תעוקת חזה והתקפי לב, נזק למערכת העצבית, אין אונות, סחרחורות, בעיות במערכת העיכול והשתן, לחולי סוכרת רבים מופיעים כיבים ברגלים שמסכנים אותם ואפילו מגיעים עד כדי קטיעה (ראו גם: טיפול ברגל סוכרתית)  שמירה על ערכי סוכר תקינים על ידי נטילת תרופות בנוסף לפעולות להורדת סוכרת באופן טבעי, תזונה מותאמת ופעילות גופנית יסייעו לשמור על איכות החיים ומניעת הסיבוכים הללו.

הטיפול בסוכרת

עדיין לא קיימת תרופה שתרפא לגמרי את המחלה, עיקר הטיפול מתבסס על איזון רמת הסוכר בדם, הוכח כי שמירה על רמת הסוכר מאוזנת מפחיתה את הסיבוכים כתוצאה מהמחלה, חולי סוכרת סוג 1 נזקקים להזרקת אינסולין באופן קבוע האינסולין מוחדר באמצעות מכשיר דמוי עט אשר נוח לשימוש או באמצעות משאבת אינסולין המווסתת את הפרשת האינסולין כמו פעולת הלבלב, בסוכרת סוג 2 מניעה היא הדרך הטובה ביותר לטיפול, אורח חיים בריא, מניעת עישון, הקפדה על משקל תקין, תזונה בריאה ופעילות גופנית הם הדרכים למניעה או לפחות לדחות את המחלה, דיאטה ופעילות גופנית הם חובה לחולי הסוכרת שכן יש להם השפעה על רמות הסוכר בדם, כיום ישנן מספר תרופות להורדת רמת הסוכר בדם אך לתרופות אלו תופעות לוואי.  

איך מטפלים בהורדת סוכרת באופן טבעי

טיפול תרופתי לבדו אינו מספיק, לאורך זמן יעילות התרופות הולכת ופוחתת לאורך הזמן ומטופלים נדרשים להעלות את המינונים מה גם שלתרופות יש תופעות לוואי רבות כגון הפרעה בספיגת ויטמינים עליה במשקל, בחילות, בצקות, הפרעות עיכל ועוד.

הורדת סוכרת באופן טבעי באמצעות ייצוב רמות הסוכר על ידי אורח חיים בריא הכולל נטילת צמחי מרפא המסייעים להורדת סוכרת באופן טבעי הטיפול אינו מחליף טיפול תרופתי אלא בא לתמוך בו.

אחד מתוספי המזון הבולטים בהורדת סוכרת באופן טבעי הוא הליקוריץ + אשר הינו תוסף מזון המבוסס על מחקר קליני, הכמוסות של ליקוריץ + מופקות במיצוי אלכוהולי בנוסחה מיוחדת המוגנת כפטנט שנחקרו על בני אדם, ליקוריץ+ קיבל אישור של מכון התקנים הישראלי, ליקוריץ + מכיל מרכיבים אנטי סוכרתיים המפחיתים עמידות לאינסולין הוא גם מפחית התחמצנות של LDL בדם ובכך מעכב התפתחות טרשת עורקים אשר ידוע כאחד מסיבוכי מחלת הסוכרת הקשים, המיצוי מוציא את החומרים הגורמים להעלאת לחץ הדם, הליקוריץ + מונע את הנזקים העתידים של מחלת הסוכרת.

רבים כבר מכירים את הליקוריץ + ואת השפעתו על הורדת סוכרת באופן טבעי

הנך מוזמן להתנסות, הרכישה מאוד פשוטה באתר שלנו, בלחיצת כפתור על האייקון רכישה תעבור לדף מאובטח בו תמסור את פרטיך לאחר מספר ימים ליקוריץ + יגיע אליך ותתחיל בהורדת סוכרת באופן טבעי.

 

 

השאר תגובה (חובה למלא הכל )

התגובות ייקראו לפני שיעלו לעמוד